Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over RIU Karamboa

Voor een zorgeloze en goed voorbereide vakantie hebben we een lijst met veelgestelde vragen samengesteld die al je vragen kunnen beantwoorden. Ontdek alles wat je moet weten over in- en uitchecken, parkeermogelijkheden, handdoek- en badjashuur, de toegang van kinderen tot de wellnessfaciliteiten, veganistische maaltijden, aangepaste kamers, airconditioning en het vervoer naar het strand. We willen ervoor zorgen dat je verblijf in RIU Karamboa zo soepel en aangenaam mogelijk verloopt, en deze FAQ-pagina is hier om je te helpen bij al je vragen en behoeften.

Gasten kunnen inchecken vanaf 16.00 uur en dienen uit te checken voor 11.00 uur.

Dit is afhankelijk van beschikbaarheid.

Het hotel biedt gratis parkeergelegenheid met een beperkt aantal beschikbare plaatsen. Het is op dit moment niet mogelijk om parkeerplaatsen vooraf te reserveren, aangezien deze afhankelijk zijn van beschikbaarheid bij aankomst.

Natuurlijk! Kinderen onder de 16 jaar zijn welkom in onze wellnessfaciliteiten, maar dienen te allen tijde vergezeld te worden door een volwassene. Ze kunnen genieten van de ontspannen sfeer gedurende de eerste twee uur na de openingstijd. We streven ernaar een gezinsvriendelijke omgeving te bieden waar zowel volwassenen als kinderen kunnen genieten van een plezierige wellnesservaring. Als u verdere vragen heeft, staan we graag voor u klaar.

Riu Hotels & Resorts werkt samen met professionele transferbedrijven om je aankomst gemakkelijker te maken, zonder dat je zelf op zoek hoeft naar een taxi of ander vervoer. Deze transfers zijn beschikbaar vanaf de dichtstbijzijnde luchthaven naar het hotel en vice versa. Je kunt deze service aanvragen bij het reserveren van je kamer op riucom-int.riu.net of door contact op te nemen met het Reserveringscentrum.

Bij aankomst op de luchthaven staat een herkenbare vertegenwoordiger van RIU Hotels & Resorts op je te wachten bij de hoofdingang van de aankomstterminal. Het is belangrijk op te merken dat dit geen privéservice is, dus er geldt een maximale wachttijd van 45 minuten. Als je onze vertegenwoordiger niet direct ziet bij aankomst, dien je zo snel mogelijk naar het kantoor van het bedrijf op de luchthaven te gaan. De contactgegevens en telefoonnummers staan vermeld op je bevestigingsvoucher voor de transfer.

We begrijpen de waarde die je hecht aan je huisdier, maar vanwege veiligheids- en hygiënische redenen kunnen we geen huisdieren toestaan in onze hotels. Ons beleid om geen huisdieren toe te laten is ontworpen om ervoor te zorgen dat al onze gasten een comfortabel en aangenaam verblijf hebben, en draagt bij aan een schoon en gezond verblijf voor iedereen. We kunnen echter graag informatie verstrekken over huisdiervriendelijke accommodaties in de omgeving, zodat ook je huisdier een aangenaam verblijf kan hebben tijdens je vakantie.

Hotel RIU Karamboa

Onderstaande prijzen zijn o.b.v. een verblijf van 8 dagen

Handige links